Cumartesi, Ağustos 8

MISIRLI PİLAV

İşte bir pilav tarifi daha,bir insan pilavı bu kadar sevebilir.Siz pilav severlerdenmisiniz :)

Malzemeler
  • 2 su bardağı pirinç
  • 1 su bardağı konserve mısır
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 yemek kaşığı margarin
  • tuz,bir kaç damla limon suyu
Yapılışı
Ön hazırlık olarak pirincimizi ,elimizi yakacak sıcaklıkta olan tuzlu su ile ıslatalım yarım saat kadar bekletelim ve iyice yıkayalım.Tenceremize tereyağımızı ve margarini (margarin kullanmak istemiyorsanız 2 yemek kaşığı tereyağı kullanabilirsiniz) alalım ve pirincimizi ekleyelim,bir kaç dakika kavurup mısırımızı ekleyelim ve 2 su bardak sıcak suyunu ilave edelim, tenceremizin kapağını kapatalım,pilavımızın üzeri göz göz olana kada pişirelim.Pişen pilavımızın üzerine kağıt havlu ile kapatalım ve dinlenmeye alalım.

Afiyet olsun

7 yorum:

  1. Canım daha önce bir kez denedim ve çok memnın kaldım ellerine sağlık mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. pilavi seviyorum hemde çok ama arpa şehriyeli olursa böyle bembeyaz oldumu yiyemiyorum,olmaz yemicem ısrar etme nurşen aaaa :))
    he he şaka canım şaka ellerine sağlık mim,imi almaya geldimde acıkta pilav hakında atıp tıutayım dedim sanki yemek yapmaktan çok anlarmışım gibi :))) öptüm nurşenimi,mutlu pazarlar canımm

    YanıtlaSil
  3. nurşenim,pilav severmisiniz ne demek bizim ev tam bir pilavkolik yani bizde yemek yanına pilav değil,pilav yanına yemek yapılır,ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş,sunum da çok iştah açıcı,öptüm nurşenim güzel bir pazar tatili diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. selamlar canım,kaçtane arkadaş var biliomusun gelip "yazını okudum çok ağladım hüzünlendim" diyen..
    inanki nurşenciğim,bunun gibi bir durumda ağlamak hüzünlenmek hiç ama hiç çözüm deyil,kardeşim ve daha niceleri için hep ama hep olumlu düşünmek,en kötüsünden önce en iyisini akla getirmek ve en iyisinin olacağını düşünmek en doğrusu,hem kardeşim hem ben böyle düşünerek yarıladık bu yolu,sanada tavsiyem canım ağlama üzülme,ALLAH göstermesin fakat çevrende herhangi birisi böyle bi duruma düşerse bu yazdıklarımı unutma,bu dünya umut dünyası başka türlü yaşanmıyor canımın içi çok çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,bloglar arası gezerken rastladım ve blogunuzda vakit geçirmek sahiden çok hoş:) pilava gelince minik kızım öyle seviyorukiii anlatamam hatta parkta salıncaktan indirmek için hadi evde pilav var diyorum anca öyle iniyor:))) sizi arkadaş listeme ekliyorum sizde beni eklerseniz çok sevinirim.antalyadan sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. pilav mı?olmazsa olmaz..eşim bir ara abarttığımı bile söylemişti:)evde üçük insanınız varsa zaten kaçınılmaz 2 günde bir olması şart:)ellerine sağlık canım..bu arada dostluk için yazdığın güzel yazın için teşekkürler..ankarama sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. selam arkadaşıma güzel ve hayırlı bir hafta dilerim .Bu kadar güzel görünümüyle malzemesiyle tam puan helede bizim gibi pirinç yetişdiriciler sevmezmi nefis pilavı ellerine saglık canım www.safiyece.blogcu.com

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un