Çarşamba, Ağustos 12

YOĞURTLU KABAK SALATASI

Malzemeler
  • 4 ortaboy kabak
  • yarım çay bardağı sıvıyağ
  • 2 diş sarımsak
  • tuz
  • 3 yemek kaşığı süzme yoğurt yada 5 yemek kaşığı kase yoğurdu
Yapılışı
Kabakların kabuklarını soyalım yada bıçakla tıraşlayalım ve rendeleyelim.Tavamıza yarım çay bardağı sıvıyağımızı alalım ve kabaklarımızı ekleyelim,yeteri kadar tuz atalım, sarımsaklarımızı soyup küçük küçük doğrayıp ekleyelim (sarımsakları kabağa ekleyip ikisini birden kavurduğumuzda sarımsağın hoş aroması çıkıyor,yoğurda koyduğumuz sarımsak pişmediği için yediğimizde nefesimiz kokuyor siz arzu ederseniz yoğurdada ekleyebilirsiniz).Kabaklarımız önce sulanacaktır,suyunu çekene kadar kavuralım ve servis tabağına alalım.Yoğurdumuza bir miktar su ekleyip sulandıralım ve kabak kızartmamızın üzerine dökelim.Arzunuza göre süsleme yapabilirsiniz.

Afiyet olsun

10 yorum:

  1. Günaydınnnn..

    Ne güzel görünüyor bu böyleee..Elleirne sağlık canım.. Mutlu günler

    YanıtlaSil
  2. ziyaretinize çok memnun oldum.güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.sizi listeme ekliyorum.izmirden kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canım nasılsı bannerler hazır mail adresini gönderirsen iyi olur öncekileri siler bunları tekrar eklerisin kusura bakma canım imageshack profilimdeki resimleri yanlışlıkla silinmiş ondan kaynaklanıyormuş dikkat edersen benim sayfamdaki kandil için yaptığım gifde gitmiş bunları profilim kapalıyken yaptım bir daha sorun olacağını sanmıyorum resimleri bulup yeniden düzenledim

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım eline sağlık.salatan çok çok güzel.köfteleri sormuşsun.yoğurup köfteleri yap ve kapalı bir şekilde ertesi gün için hazırlayabilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Kabağı çok severim,ellerinize sağlık.güzel notlarınız beni çok mutlu etti:=))
    öpüyorum.Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. canım yarın için sizlere bol muhabbetler hepinizi çok öpüyorum:))))keşke yakın olsaydım inan kaçırmazdım bunu:))))))))

    YanıtlaSil
  7. Nurşencğim salataları çok severim buda yeni favorilerim arasında yer aldı çünkü tam bir kabak hastasıyım:))
    Ellerinine sağlık

    YanıtlaSil
  8. HARİKA BİR TAT ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  9. İlk defa duydum denemek gerek diyorum bunları da hangi birini anımsayacağım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Selamun aleyküm.

    Ya Rab bizi nimetlerine şükreden, helal yiyip, helal içen, nefsini terbiye eden, şeytanın hilelerine aldanmayan, emrettiğin her şeyi rızana uygun yapanlardan eyle. Amin!

    Cumanız mübarek olsun. Hayırlı geceler..

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un