Cuma, Kasım 6


MİMMM

Sevgili arkadaşım,gönültadım haticem çok güzel bir konuyla beni mimlemiş,bu mime sitesinde verdiği cevaplar o kadar güzel ve bizimde içimizden geçenleri o kadar güzel yazmışki öncelikle yazdıklarına tamamen katıldığımı belirtmek istiyorum.Bende 5 başlıkta benim sinir olduğum şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
1. Yurdum insanının canlı denek gibi kullanılmasına,bu topraklarda yaşayanların çıkarlarının gözetilmemesine,üstüste gelen zamlara,insanların işsizlikten kıvrandırılmasına sinir oluyorum.
2. Sevgili Atamızın bize emanet ettiği bu ülkeye sahip çıkamadığımız için,şehitlerimizin kemiklerini sızlattığımız için ve gazilerimizin gözlerinden yaşları akıttığımız için sinir oluyorum.
3. Tabakta yemeğin bırakılmasına sinir olurum.Dünyada bir çok aç insan varken bu yaptığımızın nankörlük olduğunu düşünürüm.
4. Çok iyi niyetli ve insanları çok seven biri olarak.İyi niyetimin suistimal edilmesine sinir olurum.
5. Vee yaptığım yemeğin beğenilmemesine,eleştirilmesine sinir oluyorum :) Çok nadir de olsa bu durum başıma gelebiliyor :(
Bu mim konusuna verilecek cevaplar daha çook ama,şimdilik benden bu kadar arkadaşlar. Bu mimi bütün arkadaşlarıma gönderiyorum.Sağlıkla,sinirsiz,sakin ve huzurlu günler dileğiyle.


6 yorum:

  1. Zahmetsiz RahmetEmeksiz Bereket olmuyor
    İnançsız ömürİmansız yürek solup gidiyor
    Gül yüzlügül sözlü kullardan olmak duasıyla
    Hayırlı cumalar Allah Dostlarına
    Arkadaşım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım seni daha yakından tanımak çok güzel öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. nurşenim senin sinir olduğun herşeye bende sinir oluyorum.haklısın arkadaışım

    YanıtlaSil
  4. Canım ben çok sevdim bu mimi geçenlerde bende cvpladım insan rahatlıyor değilmi içini dökünce:)))
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  5. canım benim sana aynen katılıyorum...

    YanıtlaSil
  6. canm bol şanslar . harika oldu bu kurs insanın kendine bir şeyler katrması gibi bir güzellik varmı gülüm yaa. Nuray ablamda normal bilgisayar kursuna başlamış. vallahi ne diyeyim.
    Ankaralılar süpersiniz süper:))))
    çok öpüyorum .
    mim cevaplarında harika . yüreğine sağlık

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un