Çarşamba, Mart 3


BEYAZ PEYNİRLİ KİŞ

Beyaz peynirli kiş,valla ne yalan söyleyeyim bende ilk kez yaptım ama sonuç süperdi.Gün menüm için yapmıştım.Arkadaşlarımdan beğeni topladı.Sizlere de tavsiye ederim yanii :) 
Tarifimi P.D.Ç.S. Etkinliğine evsahibeliği yapan sevgili gülay arkadaşıma gönderiyorum,kolaylıklar diliyorum.
Malzemeler

  • 6 adet milföy hamuru
  • İç malzemesi
  • Beyaz peynir 300 gr.kadar
  • 2 tane yumurta
  • 8-10 dal maydanoz
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay kaşığı pulbiber

Yapılışı
6 adet kare şeklindeki milföy hamurumuzu,tezgahın üzerine serptiğimiz bir tutam un ile tart hamurundan büyük olacak şekilde açalım ( tart kalıbının kenarlarını kapatacak )  Açtığımız hamuru 1 yemek kaşığı ile yağladığımız tart kalıbına yerleştirelim.( benim tart kalıbım yoktu,kelepçeli kalıbı kullandım) Tart kalıbının kenarlarından taşan parçaları kesip,kalıbın orta kısmına paylaştıralım ki ziyan olmasın. 
Çukur bir kaba beyaz peyniri rendeleyelim,içine 1 çay bardağı sütü,2 adet yumurtayı,ince kıydığımız maydanozu ve 1 çay kaşığı pulbiberi ekleyip karıştıralım.Kalıbın içine yerleştirdiğimiz milföy hamurunun üzerine dökelim ve 180 dereceye ısıtılmış fırında 30-35 dakika üzeri kızarana kadar pişirelim.
Afiyet olsun 

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık nurşen hnım

    YanıtlaSil
  2. iyi akşamlar tekrar teşekkürler tariflerini bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık sıcak bir bardak çayla tadına doyulmaz kocaman
    öptüm...

    YanıtlaSil
  4. milföy hamuruyla kiş..denemek lazım çok pratık olur:)ellerıne saglık nursen çok guzel görunuyor canım sevgilerr

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik canim afiyetler olsun hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un