Pazartesi, Mart 22

 DOSTLUK VE YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜM

Sevgili arkadaşım Gülay  beni dostluk ödülüne layık görmüş,beni çok gururlandırdı.Beni dostlarının arasına aldığı için ve benim dostum olmayı da kabul ettiği için kendisine çok teşekkür ediyorum.Bloğunda yayınladığı dostluk şiiride muhteşem,Allah bizlere gerçek dostluklar kurabilmeyi nasip etsin.Arkadaşımın bana gönderdiği bu dostluk ödülünü benim izlediğim,benim sayfamı izleyen arkadaşlarıma ve bloğumdan yolu geçen herkese gönderiyorum.   


Sevgili arkadaşım Nilgün  de bana Yaratıcı Blogger Ödülü göndermiş,aman nasıl da mutlu oldum çocuklar gibiyim valla :)  beni böyle mutlu ettiği için,beni ödüllendirdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum.Bu arada Ankaralıymış Nilgün arkadaşım hemşeriyizde yanii :) Bende bu ödülü bütün blog sahibi arkadaşlarıma gönderiyorum,bence hepimiz bu ödülü hakediyoruz.
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle,herkese sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un