Perşembe, Mayıs 6


BÖRÜLCE SALATASI

Sevgili arkadaşım Gülayın tarifi börülce salatası,benim bilgisayarın ekranı gittikçe daralıyor arkadaşlar :) her gün biraz daha dar bir alanda yazıyorum yazımı.Baktım internetten yapılıyormuş ama parası hemen hemen benim pc.nin ederi kadar :) Henüz eşime yaptıralım diyemedim,o da bu konuyu hiç açmıyor sanırım beni cezalandırıyor.Ama yılmak yok benim cephede savaş devam ediyor,akşamları pc.yi açık bırakıyorum eşim gelince soruyor 'neden açık'diye,'naapiim canım şööyle bir bakayım diye açmıştım' diyorum  :) Bakalım sonuç ne olacak.Allahtan pc.nin sağ tarafı çatladı,sol taraftaki Başlat menüsü ve klasörlerimi açıp resimlerimi alabildim.Ee bunada şükür değil mi ? Hepinize sevgiler.
Malzemeler
  • 3 su bardağı haşlanmış börülce
  • 1 su bardağı haşlanmış mantar
  • 1 çay bardağı salatalık turşusu
  • Yarım demet maydanoz
  • Yarım demet dereotu
  • 5-6 dal yeşil soğan
  • Tuz,limon,nar ekşisi.
Yapılışı
Yeşilliklerimizi ince kıyalım,mantar ve salatalık turşusunu doğrayalım ve haşlanmış börülcemize ekleyip karıştıralım.Tuz,limon ve bir miktar nar ekşisini ekleyip karıştıralım ve servis tabağına alalım.Gülaycım koymamıştı ama közlenmiş kırmızı biber ve mısır bu salatanın içine çok yakışacaktır.
Afiyet olsun 

5 yorum:

  1. :)))) ilahi nurşencim alemsin yılma ama sonuna kadar diren ayrıca salatada enfes görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Senin de ellerine saglik canim benim... Ne de lezzetli bir tarif vermissin... Sevgilerimle, yiyenlere afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  3. Tesadüf bende 2 gün önce yayınladım börülce salatasını...Ellerine sağlık senin salata muhteşem görünüyor....

    YanıtlaSil
  4. Nurşenim hayırlı cumalar.
    Sorma şu pc. işini benimki de bozulacak eli kulağın da:))bir hafta daha dayanırsa oğlan dönüyor biz şanslıyız bilen evde olunca gerçekten çok pahalı onarımları)):
    sağlık olsun illa yapılacak başka şansları yok:))
    Bizde çok severek yiyoruz börülce salatasını canım çok nefis görünüyor senin hazırladığın ellerine sağlık canım benim:)
    Ayrıca istanbula yolun düşerse senin düşürmenide dilerim:))
    ikimiz kol kola şöyle bir cevahir yaparız :)çok da güzel olur.
    Mutlu hafta sonları diliyorum canım.çok öptüm..

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un