Çarşamba, Haziran 30

Antalya / Kemer / Beldibi

Hepinize selamlar canım arkadaşlarım,güzel bir Antalya gününden ( sıcak sıcak ) hepinize selamlar.Uzun ve sıkıcı bir yolculuk geçirdik.Gece 3-4 gibi yola çıkmayı planlıyorduk ama ancak 5.30 da çıkabildik,kızlar uyandırıp arabaya bindik ama tatile gidiyoruz diye heyecanlandılar,uykuları açıldı ve arabada çok sıkıldılar. Eee onlar sıkılınca bizde sıkıldık tabii :) Pazartesi günü 12.30 gibi otele giriş yaptık,kızlar denizi ve havuzu görünce çıldırdılar.
Otelimiz Kemer / Beldibi 1 mevkiinde Belpınar otel.Otelde herşey harika,yemekler süper,sabah 8 den başlayıp akşam 9 a kadar hiç durmadan yiyebilirsin :) kahvaltı,geç kahvaltı,öğlen yemeği,akşam yemeği açık büfe ne ararsan var beyaz et,balık yada kırmızı et ve günün her saati pide,lafmacun, gözleme, hamburger, patates kızartması mevcut.Otel hakkında yazacak çok şey var ama şu an kızlar başımda beni bekliyor :)  daha sonra resimlere devam edeceğim.
Yemekler ve salatalar bir harika ama hele o pastalar yokmu akıllara zarar,fotolarını çekmeye yetişemedim :) biz kızlarla hazırlanıp çıkana kadar kesiliyor sadece tadabiliyorum :))
Ustaların yaptığı karpuzlardan bir kaç kare,daha çok şekil vardı ama şimdilik bu kadar.

İlk akşam yemeğimiz :)
Tavuk çevirme süperdi :)
Sevgili annem kankasıyla :) birlikte.
Çocuklar için gündüz çocuk kulübü,akşam da miss belpınar eğlencesi var.
İkinci akşam yemeğimiz :)