Pazar, Mayıs 10

ANNELER GÜNÜ



Canım annem sen çocuklarını zamansız bırakan milyonlarca anneden biri,
Ben annesini zamansız kaybeden milyonlarca evlattan biriyim,
Sensiz geçen bu kaçıncı anneler günüydü,saymadım,sayamıyorum.
Güneş kaç kez doğdu ,battı.
Mevsimler hep geldi geçti.
Göçmen kuşlar kaç kez yuvalarına döndü kimbilir.
Yaz sıcağı gibi ısıtırdı sevgin yüreğimi.
Hani bir şiir vardı ya sol yanım ağrıyor anne diye,benimde yıllardır sol yanım ağrıyor anne.
Yaşam denen yolun daha başlarında ,20 yaşındaydım sensiz kaldığımda.
Ben hala çocuktum ve kendimi en zayıf,en mutsuz hissettiğim anlarda senden güç alırdım,çünki sen benim gözümde hep güçlü,hep iradeli ve disiplinliydin.
Seninde oldu mutlaka sıkıntıların ama bize hep şevkatli ve güleryüzlü oldun.
Sensizliğin verdiği acıyı biliyorum ve rabbimden tek dileğim çocuklarım büyüyene kadar karşıma ölümü çıkarmasın.
Şimdi yaşım 37 yaşasaydın ve ben seni şimdi kaybetseydim, çektiğim acı şimdi çektiğimden az olmayacaktı biliyorum.
Mezarına nur yağsın,
Mekanın cennet olsun,

ANNE

Senden ayrı her günüm,
Ağrıyor başım anne
Hasretinle üzgünüm
Akar gözyaşım anne.

Mutluluk hani nerde ?
Zaman bir kara perde
Bitmeyen gecelerde
Sen ol yoldaşım anne.

Gönlüm oldu ihtiyar
Kaç benim yaşım anne
Sanma sensiz geceler
Oldu sırdaşım anne.

1 yorum:

  1. Canım mekanı cennet olsun acısı hep taze ve daimdir ama untmayalımki sevgileride hep daimdir. Şu anda burda olmasada. Yine de hala kol kanat gerer.Onlar gibi ana olmayı nasip etsin Mevlam sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un