Cuma, Mayıs 1

ZEYTİNYAĞLI YEŞİL FASULYE


Aslında yaz sebzesidir yeşil fasulye.Ben yazın mevsiminde alıp dondurucuya koyuyorum,kışın aynı tadı ve tazeliğini buluyorum.Yazın tekrar yapacağım ve yapılışını sizlerle paylaşacağım.

Malzemeler

  • 1 kg. fasulye
  • 2 adet kuru soğan
  • 4 adet domates
  • 2 sivri biber
  • 1 kırmızı biber
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • tuz
Yapılışı

Fasulyelerin uçlarını alıp kıralım ve yıkayalım.Soğanları ve sivri biberleri küp küp doğrayıp zeytinyağı ile birlikte tencereye alalım yumuşayana kadar kavuralım,salçasını ekleyip (salça kullanmayabilirsiniz ben biraz renk vermesi açısından çok az kullanıyorum ) bir iki kez karıştırıp,temizleyip yıkadığımız fasulyeleri ekleyelim 3-5 dakika kavuralım,domatesleri doğrayıp ekleyelim ve 1 çay bardağı sıcak suyunu verip tuzunu atalım kapağını kapatalım kısık ateşte pişmeye bırakalım.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un