Cuma, Temmuz 10

Doğumgünü ve evlilik yıldönümü


Tarih 09.07.2009 Eşimin doğumgünü ve bizim evlilik yıldönümümüz.Öyle dışarda kutlama falan olmaz,bizden geçti dedim eşime :) Biri 6 aylık 4 tane çocuk,hepberaber gitsek :))) savaş gazisi gibi döneceğiz eve,eşimle yalnız gitsek,aklımız çocuklarda kalacak ve keşke onlarda olsaydı diye yediğimiz boğazımızda kalacak.En sonunda annemlerle birlikte ailecek evde yemek yiyelim diye karar aldık.Sabah kalktım ve hergünki gibi maraton başladı + yemek hazırlama telaşı ile birlikte. Annem biraz erken geldide Feyza ile ilgilendi sağolsun.Sabah kalktım bir baş ağrısı ki, omuzlarımın üzerinde taşıdığım kafa davul gibi olmuş ve çatlamak üzere,bir fincan kahve içip ilaç aldım,şimdi daha iyiyim.Tatlı bir yorgunluk belki ama çooook yoğun bir gün geçirdim,kendimce birşeyler yapmaya çalıştım.Menümüz şatafatlı değildi ama bana göre az ve öz olmuştu,ben yaptım diye demiyorum ama nefisti :)

Dalyan köfte

Mısırlı peynirli yeşil salata


Patates püresi




İmam bayıldı



Sofraların olmassa olmazı pilavım vardı ama fotoğrafını almayı unutmuşum onuda tabağımda göstereyim dedim :) Şehriyeli pilav yapmıştım.
Bu arada doğum günü pastamızın fotosu yok,Neden mi ? Bana kakaolu pastabanı,kremşenti ve damla çikolata ile süslediğim,bana göre çok güzel olduğunu düşündüğüm KARYAĞDI pastamı yaptım dolaba koydum.Biz yemekteyken akşam bir ara ikizler kayboldu,biz odalarında oynuyorlar diye düşünürken mutfağa gittim birde ne göreyim :) pastanın üzerindeki damla çikolatalarını alıp yiyelim derken ikiside on parmak dalmışlar pastaya :( ne yalan söyleyim üzüldüm önce,ellerini yüzlerini yıkadım,pastayı o şekilde yedik,ama o anın fotoğrafını çekmediğim için üzüldüm.Kızdım ama çok şeker duruyorlardı.
Bu seferde böyle oldu.....

İyi ki doğdun aşkım,iyiki varsın,beraber nice yıllara

5 yorum:

  1. iki özel gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum daha daha nice yıllara İNŞALLAH:)))
    ellerine sağlık herşey harika görünüyor afiyet olsun:))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. negüzel eşin çok şansı doğduğu gün evlenmiş:)
    eşinin dum günü kutlu olsun
    tabi evlilik yıldönümünüzde allah bu mutlu yuvanızı her daim mutlu etsin evlatlarınız ve sevdiklerinizle birlikte uzun ömürler versin inşallah
    yemeklerde harika ellerine sağlık.sevgiler en kocamanından

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım süpermiş sofran. afiyetler olsun tam benlik bir menü süpersin.
    mutluluğun daim olsun yaşlarınız sağlıkla ilerlesin ve evlatlarınızla güzellikler sizi hep kucaklasın
    öpüyorum.
    Nasipse temmuz sonu ankaradayım.Ablama geleceğiz.
    kız kardeşim yurt dışından gelecek kızlarıda ufak hem vakit geçireceğiz hem onlarla ilgileneceğim

    YanıtlaSil
  4. Hem esinin dogum gununu hem de evlilik yildonumunuzu kutluyorum canim. Daha nice yillari beraber saglik ve mutlulukla paylasmanizi dilerim.Sofra da harika ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. http.belguzaranne.blogspot.com18 Temmuz 2009 13:25

    merhaba sevgıler

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un