Salı, Temmuz 7

HUMUS



Arkadaşım HATİCE'nin tarifi.Kendisine ait olan örgü çantam sitesine gitmek için burayı , buradaki diğer tariflerini görmek için burayı tıklayın.

MALZEMELER
0,5 KG. nohut
ufak boy tahin
2 limon
bir fincan zeytinyağı
2 yemek kaşığı kimyon
tuz. kırmızı pul biber,maydonoz
YAPILIŞI
Nohutları düdüklüde haşlayıp robottan geçirip iyice püre haline getiriyorum. Tahini ilave edip iyice harmanlıyorum. sonra yağ,tuz,kimyon ve limonsuyunu ekleyip iyice karıştırıyorum. Servis tabağına ince bir şekilde serip çatalla yayıyorum. üzerine bol maydonoz ve kırmızı pul biber serpip servis yapıyorum.
NOT : Güney illerimizden bir tat,salata yada meze olarak kullanılabilir.Ben kendi yapış şeklimi sizlerle paylaşıyorum.Bizde her öğün yeniliyor. kahvaltıda bile:))
Afiyet olsun

4 yorum:

  1. Ben hiç yapmadım ama beğenerek yediğim bir tat,eline sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  2. Doğrusunu sölemek gerekirse,daha önce bende yapmamıştım,ama severim.
    Arkadaşımdan öğrenmiş oldum,mutlaka deneyeceğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Haticemin ellerine sağlık nefis görünüyor:)))pike takımları hakkında soru sormuşsun.Çok değişik şekillerde pike ağzı yastıkları kaneviçeler monte ediliyor örneğin şekline göre.Ben bir takım çalıştım.Kategorilerim de pike takımlarında var.Daha çok çeşit görmek istiyorsan kursumuzda ki çalışmaların yer aldığı hocamızın adına bir sayfa açtım.O sayfayı da ziyaret edip eklediğim pike takımlarına bakıp fikir edinebilirsin.
    İyi geceler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Diğer adresi yazmayı unuttum :))
    emegimiz.blogcu.com

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un