Salı, Ağustos 18

BOLU'dan KARELER



Ankara'dan Bolu'ya giderken çektiğim bir foto.
Çok güzel bir hafta sonu geçirdim,bana ve kızlarıma çok iyi geldi.Bu arada beni ziyarete gelen bütün arkadaşlara çoook teşekkürlerimi gönderiyorum.Hepinize iadeyi ziyaretim olacak.
Sevgiler
Ablamların eski yayla evleri,artık kullanmıyorlar.
Yayla evlerinin ahırını şimdi bu yeni doğmuş buzağı kullanıyor :) çok şirin birşey.Biberonla süt içiyor.Kızlarım biberonu görünce çoook şaşırdılar :)

İşte yayla evleri,uydu antenli,televizyonlu.Artık tek tek eski evler yıkılıp,modern yayla evleri yapılıyor.Kullanım açısından çok rahattır belki ama yayla deyince insanın aklına o eski tahta evler geliyor.

Yayladan bir görünüm.

Boluya giderken Merve soruyor 'anne layla'ya (yayla ya) inek bahçesine gidecekmiyiz' evet kızım gideceğiz dedim ama inekleri görünce uzaktan bile izlerken kucağımızdaydı :)
Ablamın torunu ceyda ile birlikte harika bir gün geçirdiler.Papatyadan seviyor sevmiyor diye fal baktılar.
Ablacığımın bahçesi,domatesler daha yeni yeni kızarmaya başlamış.Bir iki tane kızaranlardan yemek kısmet oldu.

Biberleri harika çıtır çıtır.Bol bol topladım :)
Fasulyeler bir harika,tabii ki onlardanda topladım.Gittiğimizde ablam bize zeytinyağlı fasulye pişirmişti,lezzetini ve tazeliğini anlatamam.
Elma ağaçları,henüz olmadılar tabii ama böyle bile yemesi çok hoş.
Bal kabağı,daha vakti gelmedi onu alamadım.Fotoğrafıyla yetinmek zorunda kaldım :) çok severim tatlısını.

Çiçeği burnunda diye buna denir sanırım :) bende olgun olanlarından ayırdım aldım.
Şimdilik bu kadar foto yayınlıyorum,devamı yarın :)

7 yorum:

  1. hoşgeldin kuzummmm sefalar getirdin :)
    benim net biraz zayıf sanırım resimlerin bazılarını göremedim ama olsun,net düzelince görürüm,ama gördüğüm bile yetti canım iyi olmuş iyi gelmiştir sizede öpüyorum şekerim :)

    YanıtlaSil
  2. yayla çok güzelmiş bizim buralar harikadır kızlarda harika

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım sayfama gelirmisin ödülün var sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Nurşenciğim ne güzel yerlermiş böyle hayran kaldım....
    Paylaşım için sağol canım:)

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel günler geçirmişsin allah içine sindirsin bizde gelmiş kadar olduk fotoğraflar harika

    /zubeydecakr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. bacım harıka varya bahçeme çıkıp bakasım geldı ya gerçekten kendı yetıştırdıgın ayrı tek kötü yanı heyerde bahçe olmuyo yokken ne yıcez dıyor ınsan alışınca manavınkı bır tuhaf gelıyor bır süre sonra afıyet olsun canım

    YanıtlaSil
  7. canım benim ne güzelmiş bu Layla yaa:))bayıldım görüntüler mükemmel. bugün geldim kafamı toparlar toplamaz başlayacağım hayırlı ramazanlar. oylama için girdim üyelik istiyor yarın halledeceğim. başarılar gönlümün birincisisin baştan söyleyeyim.

    canım seni yakından tanımak süperdi çok mutlu oldum. geçirdiğimiz birkaç saat ömrüm boyunca unutmayacağım güzel bir gündü arkadaşlarının da katılımı çok güzel oldu. kendilerine sevgi ve selamlarımı iletiresen mutlu olurum.
    mutfaktan bir tat dedik gönülde bir taht edindik daim olması dileğiyle şimdilik öpüyorum ilk fırsatta geleceğim tekrar . Nuary ablamında sevgileri var ileteyim.

    gene mektup oldu bizim yazı:)))))

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un