Cuma, Eylül 11

DONDURUCUYA BİBER

Yeni evli olanlar,dondurucuya ne koysam nasıl yapsam diyenler.Ülkemizin içinde bulunduğu kriz ve herkesin,hepimizin çektiği zorluklar malum.Kışın olaki pazara veya markete çıkamadınız yada işten döndünüz eve çok yorgunsunuz yemek için çok uğraşmak istemiyorsunuz.Hemen bir sebzeli makarna yada sebzeli bir bulgur pilavi yanına ayran imdadınıza yetişir.Bana göre dondurucunun olmassa olmazıdır.Yemeklik doğranmış yeşil ve kırmızı biberi,domatesi daha önce yayınlamıştım,bütün yemeklerinizde kullanabilirsiniz.
Biberleri yıkayın tohumlarını temizleyin ve yemeklik doğrayın.Buzdolabı poşetine koyup dondurucuya atın.Kışında istediğiniz miktarda alıp poşetin ağzını kapatın ve geri dondurucuya koyun.
Hazırlıklıysak eğer kim korkar kıştan :)
Şimdiden afiyet olsun

9 yorum:

  1. eline sağlık canım çok iyi oluyor bende sürekli koyarım tıpkı taze gibi oluyor...afiyetler yemek nasip olur inşallah

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel görünüyor canım afiyetle yemek nasip olsun inşallah...güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Haklısın canım,hazır hazır hemen kullanmak çok iyi oluyor.bende işten gelince kolayca yapıveriyorum...Sana birşey sormak istiyorum dondurucuya menemenliği nasıl hazırlıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru canım. Bizde hep koyuyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık canım,çok hamaratsın maşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık bitanem kışın hazır oluyor elimizin altında hemde hormonusz...

    YanıtlaSil
  7. gönültadım, süpersin maşallah ellerine sağlık minik doğranmışları denemedim aslında haklısın çok iyi olur. ben bulgur pilavini sebzeli severim.
    güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. ÇOK YARARLI BİR FİKİR CANIM..SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  9. saglıklı bir kış gecirmen ve afiyetle yemen dileğim ile sevgiler canım

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un