Salı, Kasım 10

10 KASIM


Aslında 29 Ekimde gütmeyi planlamıştık ama,eşimin işlerinden dolayı kısmet olmamıştı.10 Kasım'da Anıtkabire gitme planını bir hafta öncesinden yapmıştık.Bu arada garantiye almak için ben gündüzleri kızları evde örgütledim :) Daha öncede gitmiştik ama bu kalabalığın enerjisini almak muhteşem.En küçük ziyaretçiydi Feyza,ondan başka küçük çocuk görmedik.Tek sorun Feyza'nın arabası oldu,merdivenlerden çıkarken eşimle birlikte tutup taşıdık.Hadi biz taşıdık ama tekerlekli sandalye ile o merdivenleri çıkmaya olanak yok.Sanırım bu konu ile ilgili bir çalışmanın yapılması gerekiyor.
Ulu Önder Atatürk mekanın cennet,ruhun şad,mezarın nur olsun.Sana huzurla yat Atam demeyi çok arzu ederdim.
10 Kasım
Atatürk'üm işte 10 Kasım yine
Dalgalanır ağaçlarla oğullar
Dalgalanır oğullarla nineler
Dalgalanır ninelerle genç kızlar
Özlemin ta yüreğime işlemiş
Seni bulmak, seni görmek için ben
Bütün toprakaltıyla barışacağım ..
Ereceğim sana usta, barışta, başarıda
ÖyleGüçlüsün ki
Güçleneceğim
Öyle yücesin ki, yüceleceğim
Düşüne düşüne seni kocaman kocaman
Dağlara, dağlara karışacağım ..
Ozan mıyım, ordu muyum, su muyum anlaşılmaz
Çağlar upuzun allığı yüreğimde ülkünün
Sanki bayrak bir kalemdir, sanki gökler bir kağıt
Sanki ellerim gece
Sanki ellerim gündüz
Yazacağım seni daha, bir daha
Ben senin ölümünle yarışacağım ...
Fazıl Hüsnü Dağlarca


Feyza'cığımın uyku saati gelince nerde olduğunun çok önemi yok :))

Abimiz okulda olduğu için bizimle gelemedi.


2 yorum:

  1. gönültadım. bugünü birlikte geçirmişiz gibi hissettim canım yaa.
    bizde eşimle saygı yürüyüşüne katıldık bugün bende birkısmını paylaştım resimlerimin.

    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Dün biz de , eşimle birlikte oradaydık.Kızlarım malesef okul yüzünden gelemediler.Bir saatten fazla mozoleye girebilmek için sıra bekledik.O kalabalık ve çoşku mükemmeldi.Umarım RAHAT UYU ATAM diyebileceğimiz , günler de göreceğiz...

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un