Cuma, Şubat 19


BENİM GÜNÜM
VE MENÜM

16 Şubat benim günümdü.Canım arkadaşlarımla birlikteydik yedik,içtik,sohbetler ettik.Hepsi birbirinden kıymetli benim için.Haydi bakalım arkadaşlar ben yükümü attım,bundan sonra siz düşünün he he.Hııı evet paralandım :) ama hazırlık aşamasında kendimide paraladım sanırım :) Ama buna değdi doğrusu,büyük bir keyifle hazırlandım ve arkadaşlarımla geçirdiğim zaman her zamanki gibi çok keyifliydi.Masamın ve bir salatamın fotosunu çekmeyi unutmuşum,sağlık olsun.Tariflerimin bir çoğunun linki yok çok yakında tarifleri gelecek.Menüye gelince;
Yufkadan Mantı
Yoğurtlu Barbunya Salatası
Tavuklu Mantar salatası burada
Ispanaklı Börek
Patatesli Simit Börek
Peynirli Kiş
Elmalı Sürpriz Pasta
Çikolatalı Cheesecake
Turşu Çeşitleri
Aaa günümü yaptım paralandım yaa,hemen bilgisayarımın şarzını yeniledim.



8 yorum:

  1. Canım hepsi harika ellerine sağlık
    dostlarla her şey daha keyifli koca
    man öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir menü olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ben günde olsam her ay sıra sende olsun isterdimmmm...

    YanıtlaSil
  4. Canim ellerine saglik nefis lezletler hazirlamissin.

    YanıtlaSil
  5. mmm hepsi harika :)

    elleriniz dert görmesin efendim :)


    öptüm

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor hepsi teker teker ilerde Bodruma yerleşmeyi düşünürsen çevremde ev bulabilirim :))Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. canım benim gönültadım özledim vallahi yaa bende uzun zamandır giremiyorum . ellerine sağlık mamalar süper olmuş.
    kucak dolusu sevgiler sağlıklı koşuşturmalar

    YanıtlaSil
  8. selamlar canimcim sevgiyle opuyorum=Evet guzel bir tatil yapip geldim siddetle tavsiye ediyorum=
    yavrucuklarinda iyilerdsir umarim benim yerime op canimcim

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un