Pazar, Şubat 28


KİNG DÜNYASINDAN HANIMLARA




Evet hanımlar KİNG elektrikli ev aletlerinden çok güzel bir fırsat. Blog sahibi arkadaşlarımdan bir çoğu bu kampanyayı duyurdu  ee ben  eksik kalırsam olmaaazz :)  Bende üye oldum ve bloğumda yayınlıyorum.Yapmanız gerekenler şöyle ;
Öncelikle www.king.com.tr 'den Ladies Club'a üye olun, www.kingdunyasi.blogspot.com 'a izleyici olun. 
Kampanyayı kendi blogunuzda duyurduktan sonra kingdunyasi@gmail.com adresine ad, soyad, adres gibi kişisel bilgilerinizi gönderin. (burasını pek anlamadım,zaten king.com.tr ye bilgilerimi veriyoruz)

Sonra mı ? 
Sonrası kendimize ve herkese bol şans dileyelim.

1 yorum:

  1. ben geldim canım blogunu ızlemeye aldım adaşım teşekkürler bloguma bıraktıgın yorum ıcın sevgıler bundan sonra ızlemedeyım seni bu arada bende kastamonuluyum istanbulda duruyorum ama yakınım sana yanı :) sevgiler

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un