Çarşamba, Şubat 24


YOĞURTLU BARBUNYA SALATASI

Boluda sarımsaklı yoğurtla,haşlanmış kuru fasulye karıştırılıp üzerine kızdırılmış tereyağı dökülerek kuru fasulye mantısı yapılır.Bu salata biraz farklı ve daha zengin ama daha bir lezzetli. Günümde yaptığım bu salatayı arkadaşlarım ilk kez tattılar ve beğendiler.Bu tarifimi P.D.Ç.S.E ‘nin evsahibi estergonyeşil’e gönderiyorum,arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.
Malzemeler
  • 3 su bardağı haşlanmış barbunya
  • 2 su bardağı süzme yoğurt
  • 1 su bardağı mayonez
  • 2 ortaboy havuç
  • 3-4 diş sarımsak
  • yarım demet maydanoz
  • yarım demet dereotu
Yapılışı
Barbunyaları akşamdan bol suyla ıslatıp,sabah haşlayalım ( boş vakitlerinizde barbunya,nohut yada kuru fasulyelerinizi haşlayın ve porsiyonlar halinde dondurucuya kaldırın işinizi çok kolaylaştıracaktır) 3 su bardağı barbunya,rendelenmiş havuç,doğranmış dereotu ve maydanozla karıştırın.Diğer tarafta yoğurt,mayonez,ezilmiş sarımsak ve tuzunu karıştırıp barbunyalara ilave edin 1-2 saat dinlendirin.Servis tabağına alıp istediğiniz gibi süsleyin.
Afiyet olsun

7 yorum:

  1. Canım sayfan harika olmuş iyi günlerde kullan:))Salatanda harika
    ellerine sağlık çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık, böylesini denememiştim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. sayfan hayirli olsun,guzel olmus nursen abla.Salatan da cok saglikli ve leziz gorunuo:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Mübarek Mevlid kandilinizi kutlar, herşeyin gönlünüzden geçtiği gibi olmasını temenni ederim. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Ben hiç yemedim ama beğeneceğime eminim.
    ellerine sağlık
    Kandilin mübarek olsun
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Hayırlı kandiller. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim sana da hayırlı kandiller arkadaşım

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un