Çarşamba, Mart 31


SEBZELİ YAHNİ

Amanın ben hiç sevmem et yemeklerini,şu anda zaten hiç canım çekmiyor.Yalaaann söylüyorum :) kırmızı ete ba yı lı rım.Aslında biz ailecek etçiliz :) Bu fotoyu çekeli epeyce oldu,sırasını bekliyordu.
Malzemeler

  • 5-6 parça kemikli et yada gerdan
  • 5-6 adet orta boy patates
  • 5-6 adet küçük soğan
  • 2 adet havuç
  • 2 ortaboy domates
  • tuz,karabiber,pulbiber,yeteri kadar su

Yapılışı
Etlerimizi iyice yıkayıp düdüklü tenceremize yerleştirelim.Patateslerimizi ve kuru soğanlarımızı soyalım bütün olarak etlerin üzerine alalım.Havuçlarımızı temizleyip iri doğrayalım tenceremize alalım,domateslerimizide 4-5 parçaya bölüp atalım,tuz,karabiber,pulbiber ve etlerin üzerine çıkacak kadar su ekleyip kapağını kapatalım ve yaklaşık 25-30 dakika pişirelim.Bazı etler daha geç pişer,kapağını açıp kontrol edin,eğer etler pişmemişse patateslerimizi bir tabağa alalım (daha fazla kaynarsa patatesler dağılır) bir süre daha kaynatalım.
Afiyet olsun 

9 yorum:

  1. ohhh yarsın bacım.afiyet olsun.yemekten zevl almak sanırım en güzeli.çok çok öpüldünüz canım benim

    YanıtlaSil
  2. ya şu güzelliğe bakarmısınız.çok güzel olmuş..elerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık nefis görünüyor Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. süpersin süper gönül tadım benim evin en sevilenlerinden gelmiş son üçlü konun ellerine sağlık mis bunlar missss:))))

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yemek bu kim sevmezki hele sen yaparsan hımmmmmmm...

    YanıtlaSil
  6. Ye canım, et giren eve dert girmezmiş:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik nursen abla,guzel olmus...Her zaman olmasa da bazen ben de ariorum etli yemekleri...

    YanıtlaSil
  8. AFİYET ŞEKER OLSUN ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık.çok gğzel

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un