Cuma, Temmuz 9

TATİL BİTTİ :((

Evet tatil bitti arkadaşlar,yuvaya döndüm.Ankara'yıda,evimide özledim  ama blogumu ve sizleride çok özledim.Otelde sadece resepsiyondan girilebiliyordu internete ve o kadar geniş zaman bulamadım, al pc.yi resepsiyona git fotoları pc.ye aktar,ayarla,bloğa yükle uzun bir zaman istiyordu ve kızlar beni rahat bırakmadı.
Dönüş yolculuğumuz oldukça yorucuydu,odalarımızı saat 2 gibi boşalttık,yetkili arkadaşlar istediğimiz kadar otelin imkanlarını kullanabileceğimizi,duş almamız için de bir oda gösterebileceklerini söylediler sağolsunlar ama gece yolculuğu yapmak istemediğimiz için biz yemeğimizi  yiyip saat 3 gibi yola çıktık.Aman ne yolculuk 'baba sıkıldım' duruyoruz iniyorlar arabadan biraz geziyorlar 'baba çişim' duruyoruz 'baba acıktım' duruyoruz  Yol boyunca kaç kez durduk bilemiyorum :) 1-1,5  saat kadar uyudular da çok şükür kesintisiz yol aldık. Gece 12 civarı evimize ulaştık,eve geldiğimizde ikizlerin ve Feyza'nın sevincini anlatamam sizlere çığlık çığlığa oyuncaklarına koştular.Feyza bütün odaları gezdi :))  canlarım yaa evet tatilde süper eğlendiler ama yinede insanın evi gibisi yok.Ne demişler bülbülü altın kafese koymuşlar 'ah vatan' demiş.
Otelimiz hakkında bilgi almak için buraya tık tık.
Tatilimizi Bamtur'dan ayarladık,otelede sürekli bir bamtur yetkilisi geliyor ve bir sorun varmı diye soruyor. Sevgili Bamtur yetkililerine de işlerini bu kadar ciddi yaptıkları için teşekkür ediyorum.
Dün kandildi ve ben pc.yi açmaya hiç fırsat bulamadım,hepinizin geçmiş kandilini kutluyorum,Allah yüreğimizden geçeni gerçek etsin.
Haydi biraz da tatil fotolarına bakalım.
Aşkımla bu tatile kesinlikle ihtiyacımız varmış :) giydiğim bluzu ben diktim :)

Animasyon ekibi süper,kızların uykuları geldiği için ben animasyonları sonuna kadar hiç izleyemedim :(

Yine aşkımla ben :)

Kızlarım çok eğlendiler biraz havuza giriyorlar 'anne biz çocuk kulübüne gidiyoruz'deyip koşturuyorlar.

Aşkitom bizde foto çaktirmeyi biraz abartmışmıyız ne :) Bu arada üzerimdeki elbiseyi de ben diktim.

Akşamları çabuk çabuk yemeklerini bitiriyorlar 'mini kulübü kaçıracaz anneeee,şarkı söylicez' :))

Ahhh ne güzeldi bu balıklar,kendileri Orkinos balığı Akdeniz balığıymış.Kırmızı et gibi görünüyor,balık eti gibi beyaz değil eti,ben daha önce hiç yememiştim.Tadı süper ötesiydi,bu balıkların dışında sanırım 2 balığı parçalayıp hazır etmişti ustamız,nefis bir sosa batırıp kızarttılar (sosun içinde ne vardı sormayı unutmuşum) daha sonra bu balıklarda bitti,son gördüğümde askıda çeyrek orkinos vardı :))

Her akşam çeşit çeşit pastalar sadece 2 dakika boy gösterebildiler.  3. dakika boşalıyordu  :) Pasta ve tatlıların fotolarını bütün bir şekilde sadece bir kez yakalayabildim :)

Tatlılarda harikaydı,her öğlen ve akşam çeşit çeşit.Bunlar resimleyebildiklerim.

Envai çeşit salata,yoğurtlu meze ve soğuk meze.

Salata ve meze masasının devamı.Karpuzlar nasıl ama :))

Veeee çorba sabah,öğlen ve akşam taze çorba var.Her öğün de farklı çorba.