Çarşamba, Haziran 24


MAZERETİM VAR



Bir kaç gündür blog'a ne bir tarif ekleyebildim nede bilgisayarı açıp şööle bir bakabildim.
Benim halimi bilenler biliyor :) ama bilmeyenler için kendimden biraz bahsetmek istiyorum.
4 çocuk annesiyim,yanii kocaman bir aileyiz yada çekirdek aile tanımının dışında kalıyoruz.İkiz kızlarım var 3,5 yaşındalar,birde küçük kızım var 6 aylık,artık büyüdüğü için oğlumu saymıyorum ama oda zaman zaman naz etmiyor değil.Bizim ev küçük ölçekli bir kreşten farksızdır :) Bir yardımcımda olmadığı için çocuklarımın her ihtiyacıyla ben ilgileniyorum,yarı açık cezaevi diyorum ben,arkadaşlarımla yaptığımız toplantılarımız ve günlerimiz var,iyi ki var...Yoksa girip girip çıktığım depresyon hallerimden çıkamaz,saç baş darma dağınık bir şekilde ortalıkta dolaşırdım herhalde :) bazen en büyük lüksümüz balkona çıkıp manzarayı izlemek.Malum yaz havalar da çok güzel ve kızlar çıkıp gezmek istiyor ama biri eşikte,biri beşikte misali 3 tane çocukla dışarı çıkmak büyük bir cesaret istiyor ve ben o kadar cesur olamıyorum.
Bir kaç gündür internetten uzak olmamın sebebine gelince, cumartesi öğleden sonra küçük kızımın bütün vücudu kıpkırmızı oldu,tıpkı kırmızı bir boya fıçısına düşmüş gibi.Aldık hemen doktora götürdük,allerji olmuş küçük hanım,özellikle yerfıstığına allerjisi varmış ama bilimum kuruyemişlere,şimdilik benim de yemem yasak ( emzirdiğim için ) Şurup kullandık ama o kadar inatçı bir durumduki geçiremedik bir türlü.Çok fazla huzursuz değildi allahtan, birde allerji şurubu sakinleştirdi sanırım.Bu gün biraz daha iyi çok şükür.Bu sebeptendir gelemeyişim.
Blog'umu ziyaret eden,yorum ve görüşlerini yazan herkese çok teşekkür ederim.Şimdi buradayım,benim ve ailemin sağlığı yerinde olduğu müddetçe mutfağımda yaptığım ve bildiğim herşeyi sizlerle paylaşmaya devam edicem.Yaz geliyor ve kış hazırlığı yapmaya başlayacağız turşular, reçeller,marmelatlar,kurutacaklarımız,dondurucuya koyacaklarımız hepsi sırasıyla burda yerini alacak.Yeterki sizler blog'u ziyaret etmeye devam edin.Tariflerim içerisinden birini bile beğendiyseniz ve bir tane tarifle bile size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana,hele birde iyi dileklerinizi ve yorumlarınızı okursam,kim tutar beni :)
Sevgiyle,
Saygıyla,
Sağlıkla kalın.

13 yorum:

  1. www.hayriye73.blogcu.com26 Haziran 2009 11:27

    canım Allah bağışlasın hepsi biribirinden şeker herzaman çok çocuklu ailelere özenmişimdir biz çekirdek aileydik ve benimde bir oğlum var 2 sınıfa geçti sizi tebrik ederim cesaretinizden dolayı...ikizleri bebişi öperim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Canımsın Teşekkür ederim.Allah cümlemizin evladına sağlık versin.Gerçekten çok zorlanıyorum ama bir gülüşleri beni kendime getiriyor :) Görüşmek üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canımsın,Teşekkür ederim.Allah cümlemizin evladına sağlık versin.Kalabalık bir aile olmak muhteşem ama zorluklarıda var.Yinede bir gülüşleri ile mest oluyorsun :) sanırım annelik böle bişi.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. selamlar-allahım bagıslasın bu sekercikleri-uzun ömürlü olsunlar- yinede kutlarımki bu işide basaran olmuşsunuz-sevgiyle kalınız..
    www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. Edacım teşekkür edrim Allah cümlemizin evlada sağlık versin.

    YanıtlaSil
  6. teyzecim feyza ne çok büyümüş. aynı sudeye benzemiş.canlarım benim sizi çok özledik.kızları öp bizim için. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Evet canım haklısın,büyüdükçe sudeye benziyo.Ama feyza daha bir asık suratlı olcak valla :) işimiz zor,kırk takla atıyoruz güldürmek için,hanımefendi dudağının kenarıyla bir tebessüm ediyo sadece :)
    Bende sizi çok özledim,
    öptüm

    YanıtlaSil
  8. Canlarım yaa,hepinize teşekkürler.
    Allah evlatlarımızın ayağına taş değdirmesin.

    YanıtlaSil
  9. bir insanı özür yazısı bu kadar gülümsetebilir
    allahım nazarlardan saklasın hepinizi

    YanıtlaSil
  10. canım benim Allah evlatlarını bağışlasın sana güç ,kuvvet versin...işin zor ama ne mutlu sana...bak hem ev hem çocuklar hem eş dost hemde blog ne güzel hepsini başarıyorsun.aslında çok güçlü bir kadınsın...Allah sana yardım ediyor..maşallah ....nazar değmesin...seni ve fıstıklarını çok öptüm....sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. benimde ikiz erkek çocuklarım var. 3 yaşına girecekler. allah onlara uzun ömürler versin, acılarını göstermesin.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Yıldızcım selamlar,ikiz dedin yaa bitirdin benii :) Kader arkadaşım benimm :) benimkiler de 4.5 yaşındalar,birde 1.5 yaşında küçük kızım var benim çok zor oluyor valla.Gerçi seninkilerde erkek,kız çocukları erkek çocuğuna nazaran daha sakin oluyorlar ama.Ben yinede depresyondayım :))
    Sevgili Yıldız bloguna geldim ama blogcuya yorum yapamıyoruz biliyorsun cbox unda olmadığı için yorum yazamadım.
    öpüyorum seni yıldızcım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. arkadaşım bloğuna tesadüfen bir arkadaşın bloğunda görüp geldim minik tatlı kızlarını gördüm çok tatlılar RABBİM nazardan kötü gözden korusun hepsini sizede dayanma gücü onlarla ilgilenebilmek için kuvvet versin benimde ikiz kardeşlerim vardı çok iyi bilirim ikizin ne oduğunu ama canları sağolsun büyüncede çok iyi oluyo çektiğin sıkıntıyı unuttururlar size sevgilerimi bırakıyorum bloğunuz çok güzel daima takipçisi olucam bundan sonra

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un