Çarşamba, Haziran 17

SÜETER ( YELEK )

Sevgili Gülten ikizlerim için hediye olarak yapmıştı.Çok severek giydirdim ve kızlarıma da çok yakışıyordu. Orta kalınlıktaki bir ip kullanılmış.Yeleğe arka kısmından başlanmış.Resmin üzerine tıkladığınızda büyüyecektir ve daha yakından görme imkanınız olacaktır.
Şişe 65 ilmek atılır 22 sıra haraşo örgü örülür,8 ilmek kesilir, yanlardan 8 er ilmek haraşo bırakılır,ortası düz örgü örülür,15 sıra yanlar haraşo ortası düz örülür,15 sıranın sonunda ortada düz olan kısımda haraşo örülür ( ense kısmı) ve 5 sıra haraşo yapılır.
yanlardan 16 şar ilmek bırakılır,orta kısmı kesilir(ön yan kısımları) 18 sıra haraşo ayrı ayrı örülür,16 haraşo örülüp şişe 17 ilmek takılır ve diğer taraftaki 16 haraşo ile birleştirilir.Hepsi birlikte 5 sıra haraşo örülür, yanlardan 8 ilmek haraşo bırakılır ortası düz örülür ( ön kısmı ) 15 sıra haraşo olunca,ortadaki düz kısımda haraşo örgüye çevrilir ve 5 sıra haraşo örülüp örgüyü bitiritoruz.
NOT : Ön yanlardaki haraşolara ilik konulmuş ama ben giydirip çıkartırken düğmeleri çözme gereği duymadım,süeter gibi çıkartıp giydirdim o nedenle ilik açmanıza gerek yok derim ben.. Ama tercih sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un