Cumartesi, Temmuz 4

GÖKYÜZÜNDE GEMİ VAR


Bir akşam üzeri : Ankarada gün batıyordu,mutfak balkonuma çıktığımda bu manzara ile karşılaştım,şahaneydi...Fotoğrafını çekip sizlerle paylaşmak istedim.Birde fotoğrafa tersten bakın.

Bu şekilde bakınca fotoğrafa,
Ah o gemide bende olsaydım,açık denizlere yol alsaydım,vız gelirdi herşey inan bana,yeterki ben sana varsaydım.Şakısının dizeleri dökülüyor insanın dudaklarından.
ALLAH bizi verdiği nimetlerin,kıymetini bilen kullarından eylesin.

BAŞKENTİN UFKUNDA

Titriyor şebnemler,gül üşür gibi,
Bülbüller derdimi bölüşür gibi,
Hayalin halime gülüşür gibi,
Kollarım boşluğu sarıp dururken...

Gel görki kaderin kara elleri,
Yıktı gönlümdeki tüm emelleri,
Kapımın ecelin soğuk elleri,
Vakitli vakitsiz vurup dururken...

Her akşam kaybolup gün batışında,
Beni arıyorum senin dışında,
Hasta kalbim hala her atışında,
Her nefeste seni sorup dururken...

İçtim derdalan'ın ilk bardağını,
Sıklamen süslerken Elmadağı'nı,
Görüyor gibiyim kor dudağını,
Başkentin ufkunda durup dururken...

CEMAL SAFİ'den alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un