Salı, Ekim 13

MİM LENDİİİMMM :))




Eveeet sevgili arkadaşlar mimler başladı ve hayatımıza bir telaş geldi :) Ne yalan söyleyim valla ben seviyorum arada bir mim sorularını cevaplamayı.Şimdi bakalım beni kimler mimlemiş ve bu tatlı telaştan beni kimler nasiplendirmiş.

1. mim bizlerle paylaştığı her şeyine bayıldığım sevgili şengülce ablamdan,
2.mim çok yeni tanıştığım ve yazılarını hergün sigara tiryakisi gibi takip ettiğim sevgili hemşerim noengel arkadaşımdan her ikisine kocaman yüreklere sahip oldukları için (beni mimledikleri için değil bu sözler aman yanlış olmasın) ve yüreklerinde bana da yer verdikleri için çook teşekkür ediyorum.Dilimin döndüğünce mim sorularını cevaplamaya çalışacağım.

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???
- Kırmızı gül,Lavanta,menekşe

2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz??
- Çocuklarım büyüdüğünde eşimle birlikte sağlıklı bir şekilde yanlarında olabilmek.
- Çocuklarımın çimenlere basıp gönüllerince oynayabilecekleri bahçe içinde tek katlı geniş bir ev.Malum bizde nüfus kalabalık :)
- Kendime ait bir arabamın olması :)

3- En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz..
En sevdiğim huylarım.
- Acayip insan severim.Sevdiğim insanlara töleransım çok yüksektir ve herne sebepten olursa olsun onları mutlu görmek beni mest eder.
- Misafir ağırlamayı çok severim,hergün misafirim olsun ve ben hergün deliler gibi mutfakta hazırlık yapayım off demem.
- Manevi olarak bana zarar vereceğini düşündüğüm kişiye yaklaşmam,mecbur kalırsam da resmiyetimi korurum.
En sevmediğim huylarım.
- Kolay kolay kimseye kin tutmam ama çok kinciyimdir.
- Durur durur bir anda sinirlenirim.
- Çok tezcanlıyımdır,hemen olsun isterim.

4- Gıcık olduğunuz 3 hareket;
- Akşam yemek masasında tüm aile fertlerinin bir arada olmamasına gıcık olurum.
- Yemek tabağına fazla yemek alıp yenmemesine gıcık olurum.
- Verilen sözlerin yerine getirilmemesine gıcık olurum.

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay??

-Sevgili annem hastanede yatarken doktor 'yapılacak bir şey yok artık evine götürün' dediğinde ve biz anneme 'şimdi çıkıyoruz hastaneden ama daha sonra ameliyat için tekrar geleceğiz' diye yalan söylediğimizde.Anneciğimi kaybetmek üzere olduğumu anladığımda,artık benim bir tarafım yok ben iflah olmam demiştim ama hayat herşeye rağmen devam ediyor,kaybettiğimiz sevdiklerimizi unutmuyoruz,acısı hafiflemiyor yada içimizdeki yangın bir nebze olsun sönmüyor sadece bizler bu acıyla yaşamayı öğreniyoruz.Nur içinde yat canım annem,mekanın cennet olsun.

Aslına bakarsanız bu mimi bütün arkadaşlarımla göndermek isterim ama bu liste çooook uzun aklıma ilk gelenleri yazacağım.
Bakalım kimleri mimlemişim....
Gönlümün sultanı : http://orgucantam.blogspot.com/
Tat kardeşim : http://zubeydecakr.blogspot.com/
Hayran olduğum : http://muazzezv.blogcu.com/
Sevilayım : http://myoopie.blogspot.com/
İncim : http://inciyemek.blogspot.com/
Harika tarifleriyle : http://yemekvekurabiye.blogspot.com/
Canımın içi Edacım : http://yemekkahvekokusu.blogcu.com/
Hemşerim Nerimanım : http://nerimandaninciler.blogcu.com/

Beni mimleyen arkadaşlarıma,benim mimlediğim arkadaşlarıma ve sayfamı ziyaret eden herkese kabul ederseniz yukarıdaki gülleri hediye ediyorum.

9 yorum:

  1. Canım harika cevaplar seni daha ya
    kından tanımak harika öptüm...

    YanıtlaSil
  2. henüz cvplarını okumadım nurşenciğim,geldiğimi bi haber vereyinm diye geldim,birde kızları merak ettim,nası oldular? sen nasılsın,umarım düzelmiştir sağlıkları,sende dinlenebilmişsindir canım.
    bu seferde pc bozuk benim,ve yorgunluktan ölüyorum,nedense sinirlerimde bozuk,sanırım bu yeni yaşam şekli bana hiç uymadı korkarım uymuycakta :( nedir diye sorma zamanı gelince anlatcam..
    canımsın öpüyorum seni ve kızları..

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşım teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplıcam sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Gülleri çok seven biri olarak bi tane alıp kaçıyorum:))
    cevapların çok hoştu canım,birbirimize çok benziyoruz biliyormusun:)ortak noktamız çok:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. canımmmmmmmmm
    cok şekerce yazmışsın o cocuk ruhun seni sevdiren zaten bende yanıtlarım senin o güzel hatrın için sevgiyle öpüyorum-

    YanıtlaSil
  6. canım seni biraz daha yakından tanıdık böylece..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Nurşen Hanım,
    Hayallarin İnşallah gerçekleşir.Cevapların çok güzeldi.Bu mim sayesinde senide biraz tanımış olduk.Mimlerin amacıda azda olsa kişiliğimize ışık tutmak oluyor.Ayrıca benim hakkımda ki güzel sözlerin için teşekkürler.Mime katıldığın ve samimi cevapların için teşekkürler.Sağlıcakla ve mutlulukla kal...

    YanıtlaSil
  8. sağol canım cevaplıyorum aynı anda iki yerden mimlendim şimdi düzeltmelerimi yapıyom

    YanıtlaSil
  9. canım mimim için teşekkür edrim cevaplarım sayfamda:))seni kızları çok öptüm sevgiler

    YanıtlaSil

Sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler,umarım tariflerimle size yardımcı olabilmişimdir.

söke un

söke un